Berita Macam Macam

Berita Macam Macam Dan Top News Dari Seluruh Negara.Add sya Ke Circle Anda.Translate page sdh boleh dilakukan

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR )


Amerika Syarikat – Seorang pelajar,15, mengambil kesempatan dengan menangkap gambar ‘bawah skirt’ seorang guru baru yang sedang mengajar dalam kelas dengan mengunakan Iphonenya.


Setelah mengambil gambar, pelajar sekolah Brooklyn itu juga sebarkan imej tersebut kepada rakan-rakan sekelas yang lain dimana mereka telah muat naik ke laman Facebook selepas itu.

 Walaupun pengunaan telefon bimbit telah dilarang di sekolah,tersebut,namun murid itu secara curi-curi telah gunakan Iphone bagi niat kotornya itu.

Remaja itu sedang disiasat oleh pengetua sekolah selepas menerima aduan daripada beberapa pelajar sekolah berkenaaan apabila imej ‘bawah skirt’ cikgu terlibat itu tersebar luas di laman media sosial.

Menurut New York Post online, polis dan pegawai dari Jabatan Pendidikan wilayah Brooklyn turut dipanggil ke sekolah menengah John Dewey itu bagi menyiasat kejadian yang berlaku.

Sementara itu, ibu murid yang merakam imej itu mempertahankan anaknya dengan mengatakan cikgu tersebut tidak memakai pakaian yang sesuai dan menjolok mata.

Tetapi pelajar di sekitar kampus itu menafi kenyataannya dengan berkata guru itu memakai pakaian yang elok dan sesuai.

Bagaimanapun. Jabatan Pendidikan daerah tersebut memberitahu mereka akan mengambil perkara itu dengan serius dan itu tindakan wajar akan dikenakan atas perbuatan murid itu.

Manakala seorang guru sebelum melangkah keluar dari kampus itu  mengulas bukan polisi telefon bimbit yang perlu dirisaukan tetapi  amalan tata tertib pelajar yang harus dibimbangi sekarang.
0 Komentar untuk "OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR )"

Related Posts Plugin for WordPress, ...
 
Copyright © 2014 Berita Macam Macam - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info