Berita Macam Macam

Berita Macam Macam Dan Top News Dari Seluruh Negara.Add sya Ke Circle Anda.Translate page sdh boleh dilakukan

TERKINI! INI DIA BUKTI KUKUH MH370 TELAH DI JUMPAI DI PULAU SUGBAY

TERKINI! Ini Dia Bukti Kukuh MH370 Telah Di Jumpai Di Pulau Sugbay-Selepas Pulau Reunion kini ada pula bukti terbaru yang dikatakan berkait rapat dengan tragedi kehilangan pesawat MAS MH370 dijumpai di Pulau Sugbay, Filipina. Adakah Bukti MH370 Ditemui Di Pulau Sugbay? benar? Dan ia mungkin boleh menjadi petunjuk lain kepada pihak berkuasa dalam usaha mencari pesawat malang tersebut.Jadi untuk berita penuh mari kita baca laporan dari Harian Metro Online di bawah ini.
andakan: Sehelai bendera Malaysia dan tiga keping gambar Pulau Sugbay sudah diserahkan kepada pihak polis oleh pengadu, Jamil Omar, 46, yang sebelum ini dibawa ke Malaysia oleh ibu saudaranya.Siti Kayam Kisung, 57, berkata, dia turut terkejut selepas mendengar khabar berkenaan sebelum bergegas mendapatkan bendera berkenaan.Menurutnya, dia yang dari Pulau Tabawan, Selatan Filipina datang ke Sabah, pada Khamis lalu dengan membawa bendera Malaysia yang didakwa ditemui ahli keluarga mereka di pulau terbabit.Bukti MH370 Ditemui Di Pulau Sugbay?

“Bendera itu ditemui dalam bangkai pesawat oleh penduduk pulau itu yang pergi memburu burung.€Ž”Saya berikan semua bukti itu kepada anak saudara sebelum diserahkan bendera itu kepada polis bersama tiga keping gambar pulau atau lokasi umum tempat itu.€Ž”Penduduk di sana mendakwa terlihat bangkai pesawat di pulau itu ketika melawat keluarga di Pulau Sugbay, September lalu,” katanya ketika ditemui di rumah anak saudaranya, Jamil Omar, di Kampung Tb Wad, Batu Dua, di sini, petang tadi.Bukti MH370 Ditemui Di Pulau Sugbay?
Menurutnya, orang sana tidak kenal bendera Malaysia dan tidak tahu apa-apa mengenai pesawat yang hilang sebab kawasan yang kurang berpenghuni dan sangat jauh serta tiada komunikasi.”Kerana kurang peralatan elektronik atau kemera, orang sana tidak mampu merakamkan sebarang gambar bangkai pesawat itu.”Saya kemudian datang ke Sabah lalu menceritakan hal ini kepada mereka dan seorang anak buah saya membuat laporan polis agar dapat membantu dalam pencarian terbabit,” katanya.Bukti MH370 Ditemui Di Pulau Sugbay?.sumber
0 Komentar untuk "TERKINI! INI DIA BUKTI KUKUH MH370 TELAH DI JUMPAI DI PULAU SUGBAY"

Related Posts Plugin for WordPress, ...
 
Copyright © 2014 Berita Macam Macam - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info